8 osnovnih pravil za hujšanje

Pravila za hujšanje

Hujšanje je v resnici lahko precej enostavno, sploh če upoštevamo osnovna pravila, ki so nam še posebej v pomoč v tistih dneh, ko že skoraj obupamo. Ker vas lahko že samo eno pravilo na poti do sanjskega cilja na tehtnici pripelje nekaj korakov naprej, vam bomo zaupali osem osnovnih pravil za hujšanje.

Pri hujšanju upoštevajte pravila, predvsem pa zaupajte svoji intuiciji in poslušajte svoje telo. Zavedajte se, da zgolj s prilagoditvijo prehrane ne bo šlo, prav tako pa tudi ne zgolj s povečano aktivnostjo in s tem večjo porabo kalorij. Potrebno bo oboje.

1. Privoščite si kakovosten spanec

Pri hujšanju pomaga zadostna količina globokega spanca. Če spite manj, ste posledično bolj lačni in več pojeste. Obenem vaš organizem nima dovolj časa in ne tvori leptina v zadostni količini. Leptin je namreč hormon, ki zavira tek. Slab in kratek spanec slabo vpliva tudi na presnovo sladkorja.

Priporočamo vam, da greste v posteljo dovolj zgodaj in si privoščite sprostilen spanec. Začudeni boste, v kolikšni meri vam bo do pomagalo pri hitrejšem in uspešnejšem hujšanju.

2. Vsak dan prehodite nekaj kilometrov

Če želite shujšati, se morate gibati vsaj 60 minut na dan. Lahko kar mimogrede naredite nekaj kilometrov: hoja v službo; sprehod v naravo; namesto z dvigalom pojdite peš po stopnicah.

3. Privoščite si sončno svetlobo

Ste vedeli, da je naravna svetloba za vas pomemba v enaki meri kot hrana in pijača? Pomanjkanje naravne svetlobe vpliva na povečanje teže, saj do kože pride premalo svetlobe in poidejo zaloge vitamina D. Ta povzroča absorbcijo kalcija in s tem posredno aktivira izgorevanje maščob.

4. Aktivnosti se lotevajte z veseljem

Najprej se morate vprašati, ali imate raje individualen šport ali pa vas bolj motivira vadba v skupini.

Športna aktivnost
Vam bolj odgovarja individualna ali skupinska vadba?

V nadaljevanju pa je najpomembneje, da med vadbo uživate in se je lotevate z veseljem. V nasprotnem primeru obstaja visoka verjetnost, da boste še pred doseženim ciljem obupali.

5. Redno zajtrkujte

Brez zajtrka se boste hitreje zredili. Če boste jedli zajtrk, vas bo popoldne in zvečer lakota le redko napadla. Z zajtrkom zato pokrijte vsaj četrtino svojih dnevnih kalorij. Tudi sicer je pomembno, da redno zajtrkujete, saj boste s pridobljeno energijo lažje opravljali dnevne naloge.

6. Izberite pravo dieto

Pred pričetkom hujšanja spoznajte različne diete in izberite zase najprimernejšo. To je tista, ki vam je najbolj pisana na kožo in ki se je boste lahko držali z užitkom. Med bolj priljubljene sodijo beljakovinska, ločevalna in paleo dieta.

7. Ne odrekajte se vsemu

Ker vas odrekanje lahko popelje prej v obup kot v kaj drugega, se med dieto ne odpovejte vsem užitkom. Vaše sive celice namreč ves čas živijo v pričakovanju novih užitkov. Priporočamo vam, da si včasih kljub dieti privoščite svojo najljubšo sladico. Toda, posezite po majhnem koščku in v njem toliko bolj uživajte.

8. Hodite v hribe

Ste vedeli, da je hoja na sploh čudežno topilo za kilograme? Obenem pa je še pravi balzam za dušo. Z aktivno hojo lahko pokurite skoraj toliko kalorij kot pri klasični vadbi. Še posebej vam priporočamo hojo v hribe, ki najpogosteje traja več ur. Pri tej vrsti hoje boste izgubili veliko kalorij in odvečnih maščob. Seveda rezultata ne gre pričakovati čez noč.

Planinarjenje
Planinarjenje je odličen način za odpravo odvečnih kilogramov.

Osnovna pravila za hujšanje so torej zares preprosta. Skupaj jih še enkrat ponovimo in tako poleg izgube kilogramov poskrbimo še za zdravo življenje:

  • dovolj dolg in kakovosten spanec;
  • nekaj kilometrov gibanja na dan;
  • absorbirajte sončno svetlobo;
  • telovadite z veseljem;
  • zajtrkujte vsako jutro brez izjeme;
  • izberite dieto, ki vam odgovarja;
  • ne odrecite se svoji najljubši sladici;
  • pogosto hodite v hribe.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja